25 septiembre 2006

Adéu Itziar

Als teus 19 anys vas conèixer la Mariona Obiols. Quan era petita tu em vas venir a veure a l'hospital i a casa amb la teva mare.
Te’n recordes Itziar?
Tu estaves preocupada per mi. Tota l'estona m'estimaves molt.
Sempre vas lluitar amb la teva malaltia. Jo estic preocupada per tu i fins ara.
Estàs morta, és per sempre.


Tu tranquil·la, relaxa't al cel.
Tinc una foto de tu. La guardo al meu cor. És per sempre.
Jo encara estic lluitant amb la meva malaltia, síndrome de Down. La meva no se'n va al cel. Tu sí, és molt fort per tu amb la teva malaltia.
No t'oblidis mai Itziar. Tu pensa en mi tota l'estona, les meves forces.
T'estimaré per sempre. Més i més fort encara Itziar.

2 comentarios:

SEITONAS dijo...

Miri!!!!!!!!!!! és preció el discurs, m'he emocionat molt. Estàs feta una experta ja eh!!! estic orgullosa de que siguis la meva cosina.

Aquest diumenge quedem amb la Miri i companyia per anar al cine, si us hi voleu apuntar Jordi i Diana ja ho sabeu.

Un petonàs!!!!!!!!!

Kitillistar

Anónimo dijo...

realment es una noia madura tot i el seu sindrome de Dawn, molt maca, com la seva conyada.